Hi hi~

大家好,这是分享不同作品的部落格,这次我要突破自己,尝试用双语言分享,一方面是希望我的中英文能有进步,一方面是让看不懂中文的读者,能读懂文章。希望吧~


Hi everyone, the Blog , different artwork sharing, this time i want to broke myself, try to use 2 language , i hope i can improve my English and Chinese , on the other ,hope can let the ignorant Chinese's reader also can read my sharing.


Hope all of you can corrected my mistakes.
~^__^~


星期四, 九月 16, 2010

《我小时候的志愿》系列

《我小时候的志愿》系列:
<My Young's...> Series:

小学的作文“我的志愿”你还记得写了什么吗?Could you remember when you primary, ever wrote a composition "My Occupation" ,could you remember?

 《我小时候的志愿》系列:02
<My Young's...> Series:02

 《我小时候的志愿》系列:03
<My Young's...> Series:03

 《我小时候的志愿》系列:04
<My Young's...> Series:04

 《我小时候的志愿》系列:05
<My Young's...> Series:05

 《我小时候的志愿》系列:06
<My Young's...> Series:06

 《我小时候的志愿》系列:07
<My Young's...> Series:07


 《我小时候的志愿》系列:08
<My Young's...> Series:08

《我小时候的志愿》系列:09
<My Young's...> Series:09

 《我小时候的志愿》系列:10
<My Young's...> Series:10

 《我小时候的志愿》系列:11
<My Young's...> Series:11

 《我小时候的志愿》系列:12
<My Young's...> Series:12

 《我小时候的志愿》系列:13
<My Young's...> Series:13

 《我小时候的志愿》系列:14
<My Young's...> Series:14

 《我小时候的志愿》系列:15
<My Young's...> Series:15

《我小时候的志愿》系列:16
<My Young's...> Series:16

《我小时候的志愿》系列:17
<My Young's...> Series:17


这是我在网络上找到的一系列插画图,由同一个作者绘制。
I found it from internet, a series illustration by creator :Two-days One-page .


我喜欢作者的设计概念,既有让人想象的空间,也让人省思。
我喜欢系列14,那是只兔子,叫“比加兔”,它终于实现了它当画家的梦想。
就好像我实现了当年儿时立下的梦想。

小时候的志愿,如今你实现了吗?

I like the creator's design concept, has a imaginable space can think back.
I like Series14, that is a rabit call "PICCATU", finally can it's dreams come true, to be a artist.

Would you achieve your dreams?

没有评论:

发表评论